Wednesday, October 28, 2009

Tq ALLAH!


Al-hamdulillah...

aku bersyukur sangat..

bersyukur kerana ALLAH telah ciptakan dia utk aku..

biarpun kami hidup serba sederhana tapi ada nya dia, sudah cukup buat aku bahagia..

biar orang nak kata aper, yang penting kami xsusahkan org lain..

Mak, terima kasih sebab sudi terima ogy & faizal kat umah tue.

E'eh..terlayan perasan plak aku nie..ehehe

Maybe awal thn depan kot

Xsabo plak nak pindah umah baru.

Bukan sebab aper..aku jelous tgk ader je promosi brg furniture yang cantik2..

sibuk nak kumpul rete plak nie..

En Faizal skang nie dah xcam dulu lagi..

klu dulu dia cm pentingkan diri dia sendiri..

skang dia jadi org yang lebih tanggungjawab..

semakin sayang kat aku..ehehe..

hope that we will live happy or sad together all over the time

Luv u 2day,2morow & till the end!

Thanks GOD!


No comments: