Thursday, February 18, 2010

sakit...sakit..sakit...

Semalam aku xkeje...gi klinik..
sakit..
start gi melaka 14 hb tue sampai skang..
dah le aku tido umah org..
segan aku ganggu tido diorg ngan alunan batuk aku yg sumbang tue..
aku sakit xpe..tp kesian baby..
aku ajak faizal gi klinik pg kol 10 lebih..
tau xsampai kol bape..? kol 5ptg..giler erk..
aku dah xthn tekak gatal je..aku kene amik darah..sakit...
pas tue dia cek darah aku rupernyer aku kene jangkitan kuman..
perghhh!!
aku dah cuak takut kene thn wad..
pas cek darah tue aku kene rujuk doktor bhgian mengandung..
kaunseling..
aku kene hantar sample kahak 3 hari bekerja..
nak sgt kahak aku..haa..Hambik..!!!
aku pun geli nak tgk kahak aku sendiri..wek!!
poksu ckp pembawakan...
aku risau baby aku je..
takut dia ape2 je kt dlm tue..
aku ingat nak gi scan la...
tgk la cam ner nanti..

No comments: