Friday, October 28, 2011

friend eat friend a.k.a kawan makan kawan



kau luahkan masalah, aku jadi pendengar..
aku luahkan masalah, kau sibuk layan FB..wat² xdengar..
kau burukkan kawan kite yang lain,
kau cakap macam²..
sampai aku jadi jelak ngan org tue..
tapi semua tu taktik lama kau..
kau saje nak wat cam tue
kerana nak tutup kesalahan & kesilapan kau..
kau beriya-iya nak soh aku and kawan² nyah dari sini..
kononnye kau pun nak nyah dari sni..
tapi kesimpulannya,
kau yang nak dok senang lenang kat sini..
kau nak soh kami semua berambus
supaya senang utk kau kuasai segalanya..
wahai kawan,
sudah la..
memburukkan kawan sendiri dibelakang..
kau ingat dgn cara itu,
kau ingat, kau akan dipandang?
tidak...sebaik mane pun kau,
mengampu pakai air cond pun,
kau kena jugak dengan dia..
aku akan belajar dari kesilapan..
nape lah erk aku leh percaya dgn kata² kau..
this is for my remaining...

No comments: