Thursday, March 17, 2011

love yarn...


ehehehe...ini lah hasil kerja tangan aku...
nie baru permulaan...baru nk berjinak² dgn dunia 'crochet'...
1. aku wat hentam buta je..asal jadi bentuk je..
2. konon² nak wat tul lily..dah ukur size kaki dia dah..tp lupa plak nak wat lubang butang kat tali tue..
3. nak wat lagi sebelah tuk lily tp..jadi kecik plak..ape je lah..cam ner lily nak pakai nie?
addusss!


yang nie pulak my 1st idea..saje je wat utk kawan² kat opis..
khas utk Aishah...

yang nie pulak ramai gak yang puji..khas utk Chris..
p/s :- suka lah biler boleh buat orang sekeliling kite pun suka gak..weehhuu~!

2 comments:

Rozieta Rafar said...

butang kuning tue macam aku kenal la..

miss_laluna said...

muahahaha....lupe la nak bgtau..nanti ogy bayar 2 posen...