Tuesday, October 9, 2012

maafkan aku...

dugaan datang & pergi..
ader yg datang tapi tak pergi²..
tekanan..
sedih..
marah..
benci..
sampai lupa pada TUHAN..
apa nak jadi nie?
dah byk kali aku selalu terlupa akan kehadiran-NYA
walau sejauh mane perjalan hidup aku nie,
terbaring, terlentang, merangkak dalam kehidupan,
mesti hati ini akan tergerak utk mengingati-NYA..
entah berapa kali aku begitu..
tak malukah aku ?
terlupa & alpa akhinya ALLAH yang kau cari?
tak malu kah?

YA ALLAH, terima kasih
kerana tidak pernah putus kau gerakkan hati aku mengenai kewujudan MU..
aku hanya insan yang kerdil..
seakan tak berdaya menghadapi semua ini..

semangat & kekuatan yang aku mohon..
dan kelilingi lah aku dgn orang² yang baik²..
semoga aku tak tersilap langkah lagi..

kerana aku ini jahil & hina
yang mungkin tak mampu menelan semua perit & pahit



No comments: