Saturday, October 20, 2012

Perjalanan Kerjaya aku..

Jan'12 - berenti Pied Piper (m) Sdn Bhd..Permas Jaya

* bosan dgn politik yg melampau sgt kt sne, aku skodeng keje baru..

Jan'12 - Low Elite Sdn Bhd..Johor jaya

*bosan sebab ade spesis lampir tpi versi lelaki..aku skodeng keje baru lagi...

May'12 - TS Media Design & Print, Johor Jaya

* mula2 keje best sgt..tp sejak dia buat keta aku cam kete bapak dia aku dah mula bosan..
Boss aku yg giler & physco..sape2 yg boleh thn dgn dia aku tabik spring!!

Sept'12 - seminggu aku dok umah..jadi pengangur..bosan..hari2 kuar cari keje..mane ader keje kosong, semua aku try..akhirnya..

18 Sept - Interstate Packaging Sdn Bhd, Pasir Gudang 
sebat je lah mane yg panggil..aku keje je..gaji mmg beza dgn tpmt lama..xper lah sabo je..msa tgh keje byk org pgil dtg interview..last2..

1 Nov'12 - MMHE, pasir gudang..

*Hope lama lah aku kat sni..doa2kan ye..amin..

dah penat sgt dah nie tukar keje..

No comments: