Friday, July 1, 2011

Universal Studio - Singapore


Universal Studio - Singapore

tempat keje aku hri tue ader meeting,
dia ckp nak buat trip ke US-Singapore
pada 31.07.2011
klu xpegi rugi plak..
nak bwk org luar boleh, tp kena bayar RM 200
pasport kena sediakan sendiri..
tp company bg advance tuk staff yg nak wat pasport..
klu aku nak pegi, bawak faizal & Lily..
wat pasport tuk 3 org..3rat
tmbh lagi 2rat dah 5rat..
muahahhaa...pas tue kat sane nti company bg duit kocek satu staff $50
aku mmg nak pegi..
tp xtau lagi ongkos nie nak kena kira gak..
dah le wat pinjaman semua xlepas..
bosan la..
cuba la aku dapt duit terpijak ke..
xpun, tetiba ader org tertinggal kan beg 'james bond' dia yang ader isi berjuta² duit malaysia ke USD ke..pas tue aku plak yang jumpe..perghhh!!!
mmg bukan takat US-Singapore je, US-Hollywood pun aku leh pegi..
kuang kuang kuang...terberangan plak aku nie..
tp aku akan usahakan yang aku n family leh
join rombongan cik kiah ke Universal Studio tue..
yeeehaaaaa...!! arrribbaa...!!

No comments: